Voorkeur en voorraad

VOORKEUR EN VOORRAAD


Een artikel is niet meer beschikbaar voor 'levering aan huis', wat nu?

Wanneer een artikel niet beschikbaar is voor 'Levering aan huis', betekent dit ook dat het artikel niet voorradig is in het webmagazijn. Onze winkels zijn geen verzendpunten. Het product kan bijgevolg niet verzonden worden. 

Als de bestelknop 'Levering aan huis' niet beschikbaar is, kan je wel altijd kijken of het gewenste product eventueel op voorraad is in een fysieke ToyChamp winkel. Dan kan je alsnog de bestelling plaatsen voor 'ophalen in de winkel'.


Waar vind ik de beschikbaarheid van een artikel?

De beschikbaarheid van een product vind je terug op de detailpagina van dat product. Indien de optie 'Levering aan huis' niet beschikbaar is, dan wil dat zeggen dat er geen voorraad meer is voor levering. Het artikel kan dus niet geleverd worden.

De beschikbaarheid in de winkels kan je nakijken door op 'Toon winkel voorraad' te klikken. Per winkel kan je dan zien of het product op voorraad is of niet. Er zijn helaas geen interne transporten mogelijk tussen onze winkels. 

Bijvoorbeeld:
Een product is niet meer op voorraad bij ToyChamp Zwolle maar wel bij ToyChamp Roermond. Helaas is het niet mogelijk om het product van ToyChamp Roermond naar ToyChamp Zwolle te versturen. Wel kan je het zelf afhalen in de winkel waar het op voorraad is, in dit geval in de winkel in Roermond.


Klopt de beschikbaarheid op de site?

De beschikbaarheid op de site is rechtstreeks gekoppeld aan ons voorraadsysteem en wordt voortdurend bijgewerkt. Tussentijdse verkopen in de winkel of diefstal kan op dat moment wel een verschil in beschikbaarheid betekenen.

Voor artikelen met verschillende voorkeuren kan de voorraad wel afwijken. Daarbij krijg je als klant dan wel de mogelijkheid om te kiezen tussen twee opties, namelijk:

  • Als jouw voorkeur er niet is dan zal je het artikel niet ontvangen en je geld binnen de 14 werkdagen terugbetaald krijgen.
  • Als jouw voorkeur er niet is dan zal je een andere (willekeurige) uitvoering ontvangen.

Kan ik een artikel reserveren?

Een product reserveren kan telefonisch via onze klantendienst. Tijdens drukkere periodes of momenten kan het zijn dat reservaties even niet mogelijk zijn.

In dat geval kan je het gewenste artikel ook gewoon bestellen via de site en kiezen voor de optie 'Ophalen in de winkel'. Van zodra je een ophaalbevestiging hebt ontvangen, is het product in principe voor jou aan de kant gelegd. Houd hierbij wel rekening mee dat het kan gebeuren dat een artikel toch niet op voorraad (meer) blijkt te zijn. In dat geval wordt er uiteraard meteen een terugbetaling aangemaakt die je binnen de wettelijke 14 dagen terug op je rekening mag verwachten.


Naar boven

We respecteren uw privacy!

We gebruiken technologieën, zoals cookies, om uw surfervaring makkelijker te maken, om socialemediafuncties te bieden en om het verkeer op de website te analyseren. Ook delen we informatie over je gebruik van onze website met onze vertrouwde socialemedia-, en analysepartners.

Privacy policy