Verzenden en afhalen

Verzenden

Afhalen in de winkel


VERZENDEN

Wat is de levertijd voor levering aan huis?

We proberen al onze pakjes binnen de 2 werkdagen te leveren.

Leveringen gebeuren enkel op weekdagen (tussen 8u00 en 18u00).

Zodra je een bestelling plaatst, ontvang je een e-mail met een Track & Trace code. Zo kan je makkelijk de leveringsdatum van je bestelling opvolgen.

Klik hier voor meer info over leveren en afhalen.


Wat zijn de verzendkosten?

De verzending van een bestelling waarvan het totale bedrag €50,00 of meer bedraagt, is binnen België gratis. 

De kosten voor de verzending zijn afhankelijk van het totale aankoopbedrag van de bestelling:

  • Totaalbedrag meer dan €50,00 : gratis verzending
  • Totaalbedrag tussen €0,00 en €49,99 : €4,99 verzendkosten
  • Voor artikelen met een groot volume of gewicht geldt een aparte verzendtoeslag

Klik hier voor meer info over leveren en afhalen


Wat als ik niet thuis ben?

Vanaf het moment dat je pakket wordt opgehaald door onze transportdienst, ontvang je een e-mail met een Track & Trace code waarmee je je bestelling kunt opvolgen.
Als je een account hebt aangemaakt, vind je deze gegevens ook terug in je account.

Via de flexdelivery dienst van onze transporteur kan je zelf nog het leveradres aanpassen of een parcelshop kiezen.

De transporteur zal het pakket tot 2x toe aanbieden alvorens zij het pakket in hun depot bewaren. 

De transporteur behoudt het recht om het pakket bij buren af te leveren, indien zij wensen af te tekenen voor ontvangst.


Het artikel is niet beschikbaar voor levering aan huis, wat nu?

Wanneer een artikel niet beschikbaar is voor 'Levering aan huis' betekent dit ook dat het artikel niet voorradig is in het webmagazijn. Onze winkels zijn geen verzendpunten. Het product kan bijgevolg niet verzonden worden. Indien de bestelknop 'Levering aan huis' niet beschikbaar is, kan je altijd kijken of het gewenste product eventueel op voorraad is in een fysieke ToyChamp winkel.


Kunnen artikelen ook rechtstreeks vanuit een winkel verstuurd worden naar een thuisadres?

Vanuit onze winkels kunnen wij geen artikelen verzenden naar een thuisadres. Als het artikel op de webshop niet beschikbaar is voor levering aan huis, dan kan je het helaas niet laten verzenden naar je thuisadres. 

Via onze webshop kan je wel kijken in welk filiaal het artikel nog op voorraad is. Je kan er dan voor kiezen om het artikel via de Click & Collect optie te bestellen en af te halen. Wacht dan zeker eerst op je ophaalbevestiging voordat je naar de winkel gaat.


AFHALEN IN DE WINKEL

Hoe werkt het afhalen in de winkel?

Als een product voorradig is in een winkel, kan je het online bestellen en betalen om het daarna zelf af te halen in een winkel. Dit noemen wij een Click & Collect bestelling. 

Vanaf het moment dat je een ophaalbevestiging ontvangt, kan je jouw bestelling op vertoon van de mail ophalen in de door jou gekozen winkel. Vergeet zeker je factuur niet mee te nemen als je je bestelling komt halen.

Klik hier voor meer info over Click & Collect


Hoelang blijft mijn bestelling in de winkel staan?

Er staat geen termijn op het afhalen van je bestelling. We sturen wel een herinnering in geval het wat langer moest duren om te voorkomen dat het vergeten wordt. Als we dan niets van je horen dan annuleren we de bestelling.


Kan ik mijn Click & Collect bestelling laten ophalen door iemand anders?

Ja, alleen als de persoon de bevestigingsmail (met factuur) die jij ontvangen hebt kan laten zien. Je stuurt de e-mail dus best door naar de persoon die jouw bestelling zal ophalen.


Ik heb een bestelling geplaatst en betaald, kan ik het ook meteen gaan ophalen?

Je bestelling kan pas opgehaald worden als je een bevestingsmail ontvangen hebt. Het heeft dus geen zin om meteen na het plaatsen van je bestelling naar de winkel te rijden. Onze winkelmedewerkers doen hun uiterste best om je bestelling asap klaar te zetten.


Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling klaarligt.

Onze winkelmedewerkers doen hun uiterste best om jouw bestelling zo snel mogelijk te verwerken. Geplaatste bestellingen zijn meestal binnen de 2u klaar voor ophaling. 

Heb je toch nog geen ophaalbevestiging ontvangen? Dan vragen we je om nog even af te wachten. Je bestelling zal ten laatste de volgende werkdag voor je klaar staan. 


Kan ik een artikel van een winkel naar een andere laten versturen?

Artikelen kunnen helaas niet van winkel 1 naar winkel 2 verstuurd worden. Alleen waar er voorraad is, kan het artikel besteld worden. Vraag wel gerust of er nog een nieuwe voorraad binnenkomt in jouw favoriete ToyChamp winkel.

Via onze webshop kan je wel kijken in welk filiaal het artikel nog op voorraad is. Je kan er dan voor kiezen om het artikel via de Click & Collect optie te bestellen en af te halen. Wacht dan zeker eerst op je ophaalbevestiging voordat je naar de winkel gaat.


Naar boven

We respecteren uw privacy!

We gebruiken technologieën, zoals cookies, om uw surfervaring makkelijker te maken, om socialemediafuncties te bieden en om het verkeer op de website te analyseren. Ook delen we informatie over je gebruik van onze website met onze vertrouwde socialemedia-, en analysepartners.

Privacy policy